Pracoviště Czech POINTu Obecního úřadu v Trnávka
Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z níže uvedených registrů, umožňuje také přijetí podání podle živnostenského zákona.
Správní poplatky
Evidence | Cena za 1. stranu | Cena za každou další i za počatou stráku |
Obchodní rejstřík | 100,- Kč | 50,- Kč |
Živnostenský rejstřík | 100,- Kč | 50,- Kč |
Rejstřík trestů | 50,- Kč | 0,- Kč |
Bodové hodnocení řidiče | 100,- Kč | 50,- Kč |
Seznam kvalifikovaných | 100,- Kč | 50,- Kč |
Katastr nemovitostí | 100,- Kč | 50,- Kč |
Insolvenční rejstřík | 100,- Kč | 50,- Kč |
Otevírací doba
- Pondělí: 14:00 - 18:00
- Čtvrtek: 9:00 - 12:00
Co Vám CzechPOINT nabízí:
Výstup z katastru nemovitostí
- Co dostanete: úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice
- Co potřebujete znát:
- List vlastnictví - je nutné znát katastrální území a číslo listu vlastnictví
- U seznamu nemovitostí – je třeba znát katastrální území včetně:
- parcelního čísla požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu
- číslo popisné, jedná-li se o stavbu
- U seznamu jednotek - je třeba znát katastrální území, popisné číslo domu ale i přesné číslo bytu
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.
Výstup z obchodního rejstříku
- Co dostanete: úplný výstup z obchodního rejstříku
- Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
Výstup ze živnostenského rejstříku
- Co dostanete: úplný výstup ze živnostenského rejstříku
- Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
Výpis z rejstříku trestů
- Co dostanete: výpis z rejstříku trestů
- Co potřebujete:
- osoba, které se výpis týká - platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem (občanský průkaz nebo cestovní pas).
- Zmocněnec - v případě žádosti o vydání výpisu zmocněnci, je nutné předložit ověřenou plnou moc žadatele, ve které bude uvedeno jméno žadatele, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce.
- Tiskopis plné moci (soubor doc)
Výpis bodového hodnocení osoby
- Co dostanete: řidiči zjistí stav svého bodového konta z Centrálního registru řidičů
- Co potřebujete: řidiči předloží doklad totožnosti (platný občanský průkaz, cestovní pas nebo identifikační doklad cizince) a řidičský průkaz. Pokud za žadatele podává žádost jiná osoba (zmocněnec), je třeba předložit úředně ověřenou plnou moc v českém jazyce a platný doklad totožnosti zmocněnce.
Seznam kvalifikovaných dodavatelů
- Co dostanete: výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů za účelem prokázání základní a profesní kvalifikace pro veřejnou zakázku. Uchazečům o veřejnou zakázku, kteří jsou v tomto seznamu zapsáni, je výrazně ulehčena možnost získání výpisů k prokázání kvalifikace, což zjednodušuje a zrychluje zpracování nabídek v zadávacím řízení. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ČR jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách a je zcela veřejně přístupný. MMR ČR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili základní a profesní kvalifikační kritéria podle zákona o veřejných zakázkách a doložili je ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek. Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
- Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
Výpis z insolvenčního rejstříku
- Co dostanete: výpis z insolvenčního rejstříku, který je dalším informačním systémem veřejné správy. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
- Co potřebujete znát: identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) nebo osobní údaje ( konkrétní osoba)
Registr účastníků provozu ma ISOH
- Co dostanete: Vybraná kontaktní místa CzechPOINT autorizují od 1. ledna kontaktní osoby, které žádají o oprávnění k přístupu do MA ISOH ("Modul Autovraky Informační Systém Odpadového Hospodářství") za účelem podání agendy nebo její kontroly.
- Co potřebujete: Pro zhotovení výpisu je třeba předložit doklad totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas). Cizincům může být vydán výpis pouze v případě, že mají povolen dlouhodobý nebo trvalý pobyt v České republice - mají přiděleno rodné číslo.
Přijetí podání podle živnostenského zákona (§ 72)
Na základě novely živnostenského zákona lze veškerá podání obecním živnostenským úřadům předat prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy. Jde o:
- ohlášení živnosti
- ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
- žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.
Podání lze provést jedním z následujících postupů:
Vyplněním elektronického formuláře - na portálu Hospodářské komory je umístěn příslušný formulář. Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP. Po odeslání klient obdrží číslo tiketu. S tímto tiketem je nutné navštívit jakékoliv pracoviště CzechPOINT. Pracovník Czech POINTu dle čísla tiketu načte údaje z klientova podání do systému CzechPOINT, které elektronicky odešle na zvolený živnostenský úřad. Zároveň pracovník CzechPOINTu vyplněný formulář vytiskne a odešle ho i v papírové podobě na živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní časem odeslání elektronicky vyplněného formuláře.
Vyplněním formuláře v listinné podobě - klient přinese vyplněný písemný formulář ohlášení živnosti či změny (buď ho má nebo je možné formulář stáhnout z portálu Hospodářské komory). Listinnou formu podání pracovník CzechPOINTu převezme a odešle na zvolený Živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro Živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní do 5 pracovních dní.