Obec Trnávka
Obec Trnávka

Czech POINT

Logo Czech POINT

Pracoviště Czech POINTu Obecního úřadu v Trnávka

Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z níže uvedených registrů, umožňuje také přijetí podání podle živnostenského zákona.
 

Správní poplatky

Evidence

Cena za 1. stranu

 Cena za každou další 
 i za počatou stráku

Obchodní rejstřík

100,- Kč

50,- Kč

Živnostenský rejstřík

100,- Kč

50,- Kč

Rejstřík trestů

50,- Kč

0,- Kč          

Bodové hodnocení řidiče

100,- Kč

50,- Kč

Seznam kvalifikovaných 

100,- Kč

50,- Kč

Katastr nemovitostí

100,- Kč

50,- Kč

Insolvenční rejstřík

100,- Kč

50,- Kč

Otevírací doba

  • Pondělí: 14:00 - 18:00
  • Čtvrtek: 9:00 - 12:00

Co Vám CzechPOINT nabízí:

Výstup z katastru nemovitostí

  • Co dostanete: úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice
  • Co potřebujete znát: 
  1. List vlastnictví  -  je nutné znát katastrální území a číslo listu vlastnictví
  2. U seznamu nemovitostí – je třeba znát katastrální území  včetně:
    1. parcelního čísla požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu
    2. číslo popisné, jedná-li se o stavbu
  3. U seznamu jednotek  - je třeba znát katastrální území,  popisné číslo domu ale i přesné číslo bytu
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.
 

Výstup z obchodního rejstříku

  • Co dostanete: úplný výstup z obchodního rejstříku
  • Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

Výstup ze živnostenského rejstříku

  • Co dostanete: úplný výstup ze živnostenského rejstříku
  • Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

Výpis z rejstříku trestů

  • Co dostanete: výpis z rejstříku trestů
  • Co potřebujete: 
  1. osoba, které se výpis týká - platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem (občanský průkaz nebo cestovní pas).
  2. Zmocněnec - v případě žádosti o vydání výpisu zmocněnci, je nutné předložit ověřenou plnou moc žadatele, ve které bude uvedeno jméno žadatele, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce.
  3. Tiskopis plné moci (soubor doc)

Výpis bodového hodnocení osoby

  • Co dostanete: řidiči zjistí stav svého bodového konta z Centrálního registru řidičů
  • Co potřebujete: řidiči předloží doklad totožnosti (platný občanský průkaz, cestovní pas nebo identifikační doklad cizince) a řidičský průkaz. Pokud za žadatele podává žádost jiná osoba (zmocněnec), je třeba předložit úředně ověřenou plnou moc v českém jazyce a platný doklad totožnosti zmocněnce.

Seznam kvalifikovaných dodavatelů

  • Co dostanete: výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů za účelem prokázání základní a profesní kvalifikace pro veřejnou zakázku. Uchazečům o veřejnou zakázku, kteří jsou v tomto seznamu zapsáni, je výrazně ulehčena možnost získání výpisů k prokázání kvalifikace, což zjednodušuje a zrychluje zpracování nabídek v zadávacím řízení. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ČR jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách a je zcela veřejně přístupný. MMR ČR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili základní a profesní kvalifikační kritéria podle zákona o veřejných zakázkách a doložili je ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek. Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
  • Co potřebujete znát: identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

Výpis z insolvenčního rejstříku

  • Co dostanete: výpis z insolvenčního rejstříku, který je dalším informačním systémem veřejné správy. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
  • Co potřebujete znát: identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) nebo osobní údaje ( konkrétní osoba)

Registr účastníků provozu ma ISOH

  • Co dostanete: Vybraná kontaktní místa CzechPOINT autorizují od 1. ledna kontaktní osoby, které žádají o oprávnění k přístupu do MA ISOH ("Modul Autovraky Informační Systém Odpadového Hospodářství") za účelem podání agendy nebo její kontroly.
  • Co potřebujete: Pro zhotovení výpisu je třeba předložit doklad totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas). Cizincům může být vydán výpis pouze v případě, že mají povolen dlouhodobý nebo trvalý pobyt v České republice - mají přiděleno rodné číslo.

Přijetí podání podle živnostenského zákona (§ 72)

Na základě novely živnostenského zákona lze veškerá podání obecním živnostenským úřadům předat prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy. Jde o:
  • ohlášení živnosti
  • ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
  • žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.

Podání lze provést jedním z následujících postupů:

Vyplněním elektronického formuláře - na portálu Hospodářské komory je umístěn příslušný formulář. Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP. Po odeslání klient obdrží číslo tiketu. S tímto tiketem je nutné navštívit jakékoliv pracoviště CzechPOINT. Pracovník Czech POINTu dle čísla tiketu načte údaje z klientova podání do systému CzechPOINT, které elektronicky odešle na zvolený živnostenský úřad. Zároveň pracovník CzechPOINTu vyplněný formulář vytiskne a odešle ho i v papírové podobě na živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní časem odeslání elektronicky vyplněného formuláře.

Vyplněním formuláře v listinné podobě - klient přinese vyplněný písemný formulář ohlášení živnosti či změny (buď ho má nebo je možné formulář stáhnout z portálu Hospodářské komory). Listinnou formu podání pracovník CzechPOINTu převezme a odešle na zvolený Živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro Živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní do 5 pracovních dní.

Úřad

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Aktuální počasí

dnes, neděle 1. 12. 2024
jasno 7 °C 0 °C
pondělí 2. 12. jasno 7/1 °C
úterý 3. 12. slabý déšť 4/3 °C
středa 4. 12. déšť se sněhem 4/1 °C

Najdete nás také zde

facebook

Návštěvnost

Celkem návštěv:

CELKEM: 914802

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

google-play-downloadapp-store-download

Rozklikávací rozpočet

rozpočet

Interaktivní a velmi snadno ovladatelný informační zdroj o hospodaření pro občany a vedení obce.

CzechPoint

Logo Czech POINT

 

Geoportál

T-MAPY